“Insula de 1 milion”, cel mai mare experiment social din istoria televiziunii, va cuceri publicul din România! Acolo unde regulile sociale nu există, acestea trebuie inventate! Cel mai intens show de aventură si cel mai mare experiment social din istoria televiziunii va uimi publicul din România – “Insula de 1 milion”!
Kanal D a achiziţionat “Million Dollar Island”, un format revoluţionar, care a rescris modalitatea de a face reality şi poartă semnătura Talpa Studios şi a fondatorului său, John de Mol, în parteneriat creativ cu Monday Media. John de Mol este celebru în întreaga lume pentru formate precum “Big Brother”, “The Voice”, “Deal or No Deal”.
După ce a devenit un adevărat trendsetter pe piaţa media din România, aducând milioanelor de români formate inspiraţionale extrem de puternice, precum “Exatlon”, “Survivor”, “Bravo, ai stil!”, Kanal D continuă să suprindă, ducând la alt nivel ideea de reality de aventură şi repunând în discuţie valori general umane precum prietenia, empatia, curajul şi dorinţa de autodepăşire.
50 de concurenţi, o competiţie individuală şi cea mai mare miză din televiziune: 1.000.000 de lei
50 de oameni cu vârste, profesii şi pasiuni diferite se vor arunca într-o competiţie individuală, pe o insulă paradisiacă, pentru îndeplinirea celor mai îndrăzneţe visuri. Miza este uriasă: 1.000.000 de lei, cea mai mare sumă pusă la bătaie de o televiziune. Concurenţii pot deveni bogaţi “peste noapte” şi îşi pot îndeplini visul dacă reuşesc să depăşească toate obstacolele competiţiei de pe insula de 1 milion de lei.
De ajutor în această încercare ieşită din comun le va fi, mai presus de orice, inteligenţa socială şi abilitatea de a construi alianţe. “Insula de 1 milion” este show-ul în care prietenia valoarează mai mult decât o avere.
Kanal D a dat startul castingului pentru acest format de anvergură, dedicat tuturor celor care vor să îşi îndeplinească un vis. Mii de doritori s-au înscris deja pentru a participa la cea mai intensă competiţie – “Insula de 1 milion”.
Vom reveni cu mai multe detalii despre format, prin intermediul comunicatelor de presă şi al materialelor publicate şi difuzate pe proprietăţile oficiale ale Dogan Media: Kanal D, Kanal D2, Radio Impuls şi Divizia Digital.